چشم چشم دو ابرو.........
welcom to your weblog

سلام دوستان!!!!!!!!!!!!به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم از بودن تو این وبلاگ خسته نشید و خوشتون بیاد!بابای

چشم چشم دو ابرو.....نگاه من به هر سو.......پس چرا نیستی پیشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟چشای خیس تو کو؟؟؟؟؟؟؟

گوش گوش دو تا گوش.........یه دست باز یه آغوش..........بیا بگیر قلبمو.....یادم تو را فراموش.........

چوب چوب یه گردن....جایی نرو تو بی من................دق میکنم میمیرم اگه دوربشی از من.............

دست دست دو تا پا.........یاد تو مونده اینجا.....یادت میاد که گفتی بی تو نمیرم هیچ جا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم منم یه عاشق همون مجنون سابق..........

بابابابابابابابابابابابابابابابابابابابابابابابابابابابابابابابابای



سلام خوبی جیگر؟

نظرات شما عزیزان:

hoori
ساعت17:16---15 مهر 1391
مهدیه خییییییییییییییییییییلی قشنگهپاسخ:دستت نه درد.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:,ساعت 1:16 توسط mahdieh | |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت